6.8.2020
Často kladené otázky
Způsob objednání zboží
Objednávat zboží je možné některým z uvedených způsobů:
telefonicky na lince +420 728005266
prostřednictvím našeho e-shopu www.magisek.cz
Naše platební metody
Platba předem na zálohovou fakturu - po objednání zboží Vám zašleme zálohovou fakturu na plnou hodnotu objednaného zboží včetně DPH. Zálohovou fakturu Vám zašleme e-mailem ve formátu .pdf ihned po zpracování Vaší objednávky. Zboží bude expedováno ihned po přijetí Vaší platby na účet – pokud je termín dodání delší, tak po výrobě, eventuálně po naskladnění.
číslo účtu: č.1032544779/6100
Hotově na místě při převzetí na provozovně.
Dobírkou při převzetí kurýrovi.
Platba za dopravu
Cena za dopravu:
DPD
Česká Pošta
Osobní převzetí
Zpracování objednávek a termín dodání
Každou Vaši objednávku Vám potvrdíme nejpozději do 24 hodin. Na našich stránkách www.magisek.cz pak může každý registrovaný zákazník vidět historii své objednávky a kompletní historii všech objednávek a faktur. Veškeré změny stavu objednávky Vám dáme vědět formou informačního emailu, stejně tak jako i termín předání zboží na expedici.
Rychlý návod pro řešení problémů s objednávkou
Obdrželi jste v dodávce poškozené nebo špatné zboží?
Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit řidiči a poznamenat tuto skutečnost do přepravního / dodací listu. Pokud se stalo, že Vám právě bylo doručeno zboží poškozené dopravou, hned nám dejte tuto skutečnost vědět a my okamžitě sjednáme nápravu - čím dříve, tím lépe.
Nenašli jste v zásilce fakturu?
Faktury zasíláme v každé zásilce, ale je možné, že se k Vám faktura nemusela dostat při přepravě. Dejte nám proto vědět na info@magisek.cz a my vám fakturu zašleme emailem.
Chybí Vám některé položky?
Bude-li ve vaší zásilce cokoli chybět, neváhejte a dejte nám to vědět na info@magisek.cz nebo zavolejte na naší telefonní linku +420 123456798 a my vše rychle napravíme. Při více položkách v objednávce je možné, že se zboží expeduje z více skladů a zásilka nedorazí kompletní jedním svozem.
Nejste spokojeni se zbožím?
Nesplňuje-li zboží Vaše očekávání, sdělte nám to. My Vám rádi pomůžeme vyřešit veškeré nespokojenosti.
Máte nějaké připomínky?
Po realizaci Vaší objednávky vám bude zaslán na Váš email dotazník spokojenosti zákazníka. Budeme rádi, pokud na tento dotazník budete reagovat a uvedete míru vaší spokojenosti s našimi službami. Potřebujeme vědět, že jste spokojeni, ale také hlavně, kde jste spokojeni nebyli – na základě těchto informací nám pomáháte se stále zlepšovat.
Powered by Froala Editor
© 2021 Magisek.cz - Powered by Pluli.com - All Rights Reserved